Obserwatorzy

czwartek, 31 października 2013

Na początek...

przedstawię Wam moje hity.
Muszę tu koniecznie napisać, że jestem posiadaczką cery bardzo tłustej, ze skłonnością do powstawania różnych niezbyt mile przeze mnie widzianych "niespodzianek". Kremy do twarzy kupuję z dopiskiem 40+.
Bardzo długo myłam twarz wodą i mydłem. Mleczko kosmetyczne w ogóle u mnie nie wchodzi w rachubę - mam wrażenie, że po takim mleczku moja twarz jest niedomyta, jeszcze bardziej tłusta a rozmazany tusz do rzęs szczypie mnie w oczy. Zaczęłam więc używać żelu do mycia twarzy. Próbowałam kilku aż wreszcie trafiłam na ten


 Kupuję go w...Biedronce.Koszt niewielki - niecałe 5 zł a efekt jak dla mnie SUPER !
Makijaż w całości usunięty, drobne granulki podczas mycia fajnie masują twarz - szczególnie rano to uczucie przynosi pewną ulgę opuchniętej po śnie buzi.Przyjemny zapach i wydajność.Twarz po użyciu tego żelu jest dobrze oczyszczona i zmatowiona. POLECAM każdej właścicielce tłustej cery.
W kolejnym poście opiszę mój kolejny hit i niezbędnik - PUDER BAMBUSOWY.

Pozdrawiam i zapraszam ;-)

1 komentarz:

  1. Osobiście też używam kosmetyków z Biedronki - zwłaszcza żel myjący nawilżający, ponieważ mimo moich problemów z przetłuszczaniem się skóry, pojawia się również jej łuszczenie na nosie i brodzie.
    Żele są fajne - ładnie pachną, mają odpowiednią konsystnencję, łatwo się zmywają i dobrze czyszczą.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ;-)